Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Wil je die deur even gaan dichtdoen? Wel eerst zelf er door wandelen aub. Dankje.
- Beste vrienden, die kijken altijd vanuit de vuurtoren mee... en geven je licht wanneer dat nodig is
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- De versie van André is alomdeprimerend. Geweldig lied, geweldige zanger, geweldige songschrijvers. Twelve points. Het kan niet altijd Pasen zijn.
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- inderdaad anja, anjerdraad
- Van 1 ding ben je altijd zeker bij de ***, ze doen exact het omgekeerde dan wat ze beloven
- sorry maar van mijn mama mag ik niet praten met de mensen van de klima
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- Er is maar één conclusie: het klasseerschil is te groot.
- Ik moet nu niet kakken.
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
