Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- wees voorzichtig tijdens het staaken , een accidend is rap gebeurdt , we wille het nieuws niet nog halen met een gewondde
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- heb je een tv op het toilet, dan blijft ie vaak lang bezet
- mislukkingen zijn de beste lessen
- wie zijn kind benzine voert mag niet roken als het boert
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- oekrak baskiat
- if bleiters bother you, go full screen!
- Eigenlijk waren de Limburgers op dat mmoent blij dat ze erbij waren
- We verwachten middagtemperaturen rond 12 h.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
