Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Maar er is ook goed nieuws: Israël gaat 4u/dag géén bommen gooien op Gaza. Wat liéf zeg!
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- wa gwaan. Merci Dirk, nu heb ik da constant in mijn kop
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- beter aan dan op de fles
- Degene die men had aangesteld om de vuurtoren te bedienen was helaas niet het grootste licht...
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- Ik doe aan 'intermittent farting'. Soms laat ik periodes lang geen scheten en andere periodes net heel veel.
- is´t er iet kapot?
- God heeft me geschapen zoals ik ben, sorry dat ik zwart lijk
- Peritant
- why do people always distort someone's words to mean something hideous? Can we have a ''giving people the benefit of the doubt'' class in schools? jesus christ.ueueeetwie79;
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
