Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Ik heb nog nooit gekongtust
- Frank De Boostereprik
- oost west in de kroeg het best
- Het heeft al maanden over 4 Russen gegaan , nu gaat het plots over 2 Amerikanen ...
- Ik HAAT nachtschijten
- de piloot zit aan de grond
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- DJ Booby Ewing mannekes mannekes!
- En jij? Heb JIJ vandaag al iemand uitgelachen?
- Lang niet meer gezien! Ik had al gehoopt dat ze je hadden opgesloten in een psychiatrische instelling maar blijkbaar mag zelfs JIJ vrij rondlopen
- It Was a Very Long Conversation but at the End We Didn't Shake Hands
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- vurrige wèèk dondereg
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
