Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- this is the group with Kenny G, George Michael,... and Snow... Yeah! It's a super suck-group
- als de zon in het westen is ondergegaan valt spontaan de nacht in
- Djazmik brutok KANALDAT!
- Dus Kamiel verwacht u ook maar aan een of andere pilaarbijter die niet tegen een schetenfestival kan.
- Ik heb zoiets van goh, zeg maar. Eigenlijk.
- Als je focust op het doel vallen de barrières. Als je focust op de barrières valt het doel.
- Oh man hoe kinderachtig!!
- de meeuwen vliegen hoog; we houden het niet droog
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- ik kom klaar, ik kom klaar ik kom klaartje halen
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Ik heb heel veel recept voor die hardwerkende kok
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
