Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Have you shrick? Are you bang? Or angsty?
- Defensief loop het de laatste tijd goed, maar voorin mogen we wat scherper zijn
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- een vieze hond, likt aaan z'n kont, en daarna zn baasje aan zn mond. Mijn wachtwoord is "wachtwoord"
- Dimi de Condé had een band met Lommel .
- Het enige waarmee je moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, is denken dat je ergens mee moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- Unsubscribe ici
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Maar Sven, de mythe van de vreemde snuiter alleen in zijn boerderij is angstaanjagend.
- je zult er maar mee te maken hebben ..... het is onvoorstelbaar wat hier allemaal los los loopt
- Oh man hoe kinderachtig!!
- De familie Kneuters heeft al verschillende scheetsrampen overleefd
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
