Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Looksaus zonder l is ook saus
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- nieuw van tampaks: medium, regular en lite. Samen in één DOOS
- Een decolleté is net als de zon, je mag erin kijken, maar niet in staren
- wie niet sterk is is slap
- Er wordt zoveel geroddeld over mij en vraag ik mij af of ik interessant ben
- I was alone finking about what happend to us what happend to me
- Koppel verdacht van brandstichting toekomstig asielcentrum zoekt asiel in Hongarije
- Wij waren eerder met de melding van het overlijden van kenny rogers dan wikipedia !
- Ja dat is HONGER NAAR LIEFDE!
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- le bonheur n'est pas le sourire tu affiche quand tu en face au autres, mais celui que te reste dans le qoeur quand en face a toi meme
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
