Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Ey seg Vanaken, mag die blíjven zagen of wa
- Geert luip ma effe no de sporthal om Royco soap te halen ....
- Staat het je niet aan? Dan staat het je maar uit!
- Jeutemethieuke
- Geniet van zaken met de lokale bevolking
- Fins stadje verwelkomt Russische toeristen met Oekraïens volkslied
- Helaas zijn er wijven die zich daar niks van aan trekken en de boel maar laten verschimmelen.
- Nog een kleine tip voor sommige mensen ivm aankomende hitte; deodorant
- Mijn perforator leegmaken voelt aan als carnaval in het Corona tijdperk (RT)
- in het oortje nemen
- Hoe te te nemen zorg van een vervelende jonge met onverschillig ouders! :-P Zie ook: Disney World verrassing gaat niet vrij geplande
- Maar, goed neiuws: wodka en gin bevatten een laag histaminegehalte
- Wij wensen u veel plezier met het ontvangen van dit bericht. Als u echter liever geen e-mails in de toekomst meer ontvangt. Gelieve uit te schrijven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
