Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet verwonderd als zou je in deze zin een dt-fout vinden
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- alleSINDS.... sukkels, het is ALLESZINS
- ik heb geen last van muggen, te veel alcohol in men bloed denk ik
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Een uur langer licht... 't Worden weer moeilijke tijden voor Vangheluwe.
- "What the fluff ?!" 😱
- Maehle Faxhe en Belleh. En Brievehstureh.
- I'm am alone. Where is friend? Where's is anybody? Semesame street
- Daarom ben ik coorstabder voor een rijvaardigheidsprief vanaf 50+...
- het paard over de kar tillen
- ochtendstond is veel te vroeg
- Hald owwe kop, ik bin aan het diskusjieren met oow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
