Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- hoge omen drinken veel koffie
- De nachtvlinder voelde zich mottig
- Drie aanstekers en een papfles op het plein, dat kan alleen bij STVV zo zijn
- Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook
- een pintje in de kraag vatten
- Heed no do permited to going THE PERSON temmby woroing terrislylastly
- Het ministerie van onderweyts zit er weer flink naast
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- Op de parking van het Mathijsenplein in Bocholt kom ik op vrijdag 12 juni mijn autodeuren niet meer open krijgen.
- hie se een goei
- Mag ik dit gebruiken om naar mijn vader te sturen?
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
