Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- To those who understand, I extend my hand. To the doubtful I demand, Take me as I am ~ Dream Theater
- lamalord: Barcaenrscaforlife geen kritiek op vanaken geven aub
- En weeral laat hamilton zien wat een wanker en slechte verliezer dat die paljas is
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- Wat kom je nu weer brengen Hillegonda???????????? Past het in een emmer?
- Wie met beide voeten op de grond blijft, komt geen stap verder !
- je weet nooit waar abraham de mosterd laat staan.
- Het heeft niet altijd nut om "erop te meppen"
- ziezo, we hebben weer plusminus 20 minuten van je kostbare tijd afgesnoept
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- I AM OBNOKSHEz
- Noes zormen, schroeiende droge hitte, en soms: zandstormen. Zandstormen.
- Ik ga altijd met gemengde gevoelens werken. Tegenzin en misselijkheid
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
