Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- van de tak door de mand springen
- schijten als een olifant met diarree
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- Ja ik mis u ook. Maar je hoeft niet per se telkens een foto te sturen van wat je aan het doen bent. Ferme drol wel.
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- What´s that coming over the hill, is it a lobster, is it a lobster???
- De zeisende zot. De zeis en de zot.
- Op T.V. toont een piemel altijd groter
- Kweek meer vlooien, eet meer snot
- daar krijg je stierballen van
- poetin on the Ritz (hasselt)
- je bent de schaam van belgie
- Een carburator op de keien
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
