Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- chaos is slechts een hogere vorm van ordenen
- Uit mijn oeuvre: Mammoet je toch eens kijken welke kolossale dieren er vroeger geleefd hebben!
- ons huis en de achterkoer was bedekt met -godbetert- een dikke laag papier-maché
- kast bort tiden din på en nyttig måte
- TIEN TON TET
- Als je snel wil gaan, ga dan alleen!! Als je ver wil geraken, ga dan samen!!
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- En dat was de moeite zijn! Benieuwd? Herbeleef het hier
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- een gek is iemand die met beide benen voelt hoe diep het water is .
- Morgen na de jeugtrechtbank lol :(
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
