Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- 't was schaan! (het was schandalig)
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- al schijnt in november de zon, 1000 kg is en blijft een ton
- De Vuelta vanuit de lucht bekeken: helikopter snot cannabisplanten op dakterras
- In deze onzekere tijden is de behoefte aan onbetrouwbare informatie minstens zo overbodig als aan inspanning
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Nein Borsti!!! Wie oft soll ich dir das noch sagen? Du bist keine Steckdose!!!
- Hoe werkt da juist moet je dan een foto of je hond mee brengen of hoe werk da
- nadat de tafel haar val brak, za ze de hele dag met een blauw oog en een dikke kaak voor me
- Misschien denk je dat je slimmer bent dan je hond.
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- Dit heeft al een hele tijd op ons verlanglijstje gestaat, maar wegens technische belemmeringen konden we dit nooit uitvoeren
- Kweek meer vlooien, eet meer snot
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
