Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Only in Belgium…Frank zonnebank zendt zijn zonen weer uit…
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Je hart liegt nooit
- straks rapport halen LOL :p
- tattoo's zijn belachelijk! Daar... ik heb het gezegd
- Allez Opi-Omi!
- What time did Sean Connery arrive at Wimbledon? Tennish
- In de orde van de geneesheren ben ik een utopisch voorbeeld van inspiratie, manieren en kleerhangergebruik
- RSCAchick: KVK spelers, geboren komedianten
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- In dit onontbeerlijk pretpakket zit een stukje taart, een enveloppe, een sticker van Wald Disnie, een poster van Ali Campbell die een gezicht trekt, een verlopen tegoedbon te gebruiken bij een slager die allang met pensioen is en een plattegrond van Flavohoff
- Kiezen we voor mest, of voor wat ons nog aan natuur rest?
- I have more trust in a dead fkn gnu than i have in stinking evil lying wankstain cnt johnson
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
