Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Met de helm in je handen heb je geen bescherming aan je tanden
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Even aan iedereen die me wilt verwijderen of blokkeren even dit: het is geen vliegveld hier, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen!
- Ga na dieren arts
- honden zijn rood, ratten zijn paars, antwerp is het hart, beerschot de aars
- St. Proton
- sasha fistel
- de meeuwen vliegen laag, we houden het niet droog vandaag
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- WIJ WILLEN DAT TOINE,
- jeh wa naow wèr
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- Tis bij mij thuis. En ik ben verantwordelijk voor brand en evacuatie op mijn verdiep. Maar nen brandblusser kan er na 5 jaar zagen kan er niet af van de VUB. Tot er iets... voorvalt...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
