Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- jst mam tebe k si to nrdila hihihi ma bo tudi pesek ane heh
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- en roépen! Vooral altijd veel en hard blijven ROEPEN TEGEN ELKAAR!!!!!!!!!!! Je moet er maar gewoon van uit gaan dat je gesprexpartner SLECHT HOOOO-HOOOOORTTTTT!!!!
- Rondvraag betreffende de populariteit van Eluterius: u zal weinig tegenstanders vinden, maar ook weinig liefhebbers. We zijn gewoon te onbekend! YAY!!
- Ja erg eh dien woonde in een krankpand in de sintjansstraat zoiets heeft ie niet verdiend
- Wow die zaak heeft alles en service om mijn tuin befevening weet tip top te maken.
- 'Last van vieze oksels? Ik ook!'
- Ze moeten hem de dood Straf geefen zoon mensen moeten niet rond lopen de kinderen verdienen dat niet geverdomme
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- ik ben dan misschien wel gek, ik kan wel vliegen!
- Dat ze zoiets niet eerder op de mensheid hebben losgelaten!
- In een ideale wereld zitten de klànten achter het venster en lopen de dames voorbij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
