Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Mario èt ne Mexicano!
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- ALLES wat door religies verboden is, heeft altijd en overal bestaan
- Real men don't dance... Salsaaaaa
- Mijn naam is Lorenzo, ik heb een snorenzo
- het is steeds weer een bloedige bedoening als men strueert!
- beter teveel gedronken dan op 1 been staan wankelen
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- NDEEISGIHGBNOCREHNOTOEDRI!
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- Too weird to live, and too rare to die.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
