Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- Wie zich niet aan de regels houd moet een biete verwachten is normaal
- Goedemorgen vrienden en vrienden die ik niet zo goed ken
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- n Ezel laat Reinier taal lezen
- Je hoeft je niet altijd aan te passen aan je omgeving. Als je tussen idioten zit zou je idioot zijn om ook idioot te worden
- het is blauw en stinkt naar inieminie? De vinger van pinoooo
- Never do what another can
- My daughter, after hearing or seeing anything remotely amusing has started saying 'lol' instead of laughing!
- Slechts één bedrijf ter wereld mag het spel Monopoly maken. Hoe ironisch!
- Sheepworld. Uw schaap houdt ons wakker
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
