Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Moede zien hoe dadde 'r da hier bij ligt, dat is toch hallugenant he! Ongenant.
- Maar dan moet je 't ook niet gek vinden dat je adem naar mest stinkt
- zie je bieten Janneke maan, dan heb je je gordijnen niet dichtgedaan
- Een carburator op de keien
- Gelukkig! Je bent afgemeld!
- La muerte de una mascota es tan dolorosa como despedir a un ser querido, según la psicología
- knip knop knee
- Moet ik echt die vieze snothelm dragen?
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- Vuil gespuis
Doe mij een plezier
en ga naar huis
je bent niet welkom hier - Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- ik zeg dat dus wel dan en dat is wel zo fijn voor die gene ook dan dat ie het zelf ook ff weet....maar meestal moeten ze zoiets via via horen dat ze zo uit hun treiter meurde
- Ik ben weer een gespot:
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
