Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Dat was wel ongeveer het meest nutteloze gesprek dat ik ooit met de baas heb gehad
- Plaats product. Shit spanklem
- Waw ik heb dexlesie en haal u fouten eruit, oei .lol
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- RnB= de oplossing tegen constipatie
- Sydney Claes uit Sint-Niklaas
- De transitie van "hem" naar "haar" vereist enkel nog de gekende, omslachtige operatie.
- Blijkbaar moet 30% van de programmatie tegenwoordig Nederlandstalige hip hop zijn tegenwoordig.
- wie kent allemaal de historie van Benny en de punicafles?
- Haal ow kneuk vaan miene voot aaf!
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Als alles doorgaat zoals het was, als we onze dagen doorbrengen met het feit dat 'dit de manier is waarop dingen altijd zijn gedaan', dan verdwijnt het geschenk, gesmoord door de as van angst en bezorgdheid om de status quo te verdedigen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
