Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- kwesperadoer, jarmentaasch, knorpister, humperglumbel, Oniwilapadoe
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Het gefluit op de tribunes van het Olympisch Stadion klinken steeds luider, zeker wanneer Nielsen gaat liggen zonder een Beerschit-speler in de buurt
- bejaarden zijn van plan om hun huisdier mee te nemen int rusthuis. das wel goe gezien, als er dan wa stront in de gang ligt kunne ze et op hun hond steken
- 'edde gij ow eige wel es afgevroagd veurwà pesies de ge nooit nie mee meugt?
- Man worships an invisible God and destroys a visible Nature; unaware that this Nature he’s destroying is this God he’s worshipping
- Freek Blaakwater heeft het toch maar weer gedaan!
- ouwe bakkes en diene kop !!
- Klopte flikken. En dan verschieten ze er van dat er achresie en vernieling van komt
- Sorry to piss on your bonfire China, but Pink Floyd made it to the dark side of the moon first
- Wel handig, dat direct na de schepping ook het wiel was uitgevonden. Godsdienst = waanzin
- I just applied for a job in the Citroen factory. I had to send in 2CVs.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
