Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Icono de Raster Flat No Rant
- als ge witte strond shijt wel en aders niet
- ik wil een belgisc comdatroter
- Waat ene pippo best dig onuzel schoop gank werke luije kwatchbugel
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Die leiding moet gereinicht worden
- SKEMBOEROEB SHEB KHAZEM CHIMENEI SMERHODNIWOA!
- Muggengeheugen: De Mechelarenaars zijn vooral ook luid
- Fuckin stop wooing me, spunktoad!!
- Ik was vroeger een druk, lelijk, lawaaierig, zenuwachtig kind. Nu ben ik volwassen.
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- ZildeBilde: waarom zou heynen niet kunnen doorspelen na die dreun? Ik zie het verband niet! TeGenk: ZildeBilde tis ingewikkeld ZildeBilde: @TeGenk kan je dat dan eens uit de doeken doen?
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Kopieer en plak deze als kwootje op deze site!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
