Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Tourist: 'excuse me, what does ACK stand for?' Exasperated Native: 'It's the god damn call signal for the airport!'
- kreatief met Kirk
- 가상화폐 가격이 월간 기준으로 60년 만에 최ᇦ
- De das, de kous en de jas van edgardasjas jankaskouskasjas
- Freki, de rare hondenliefhebber komt binnenkort op TV bij ´Man Pijpt Hond´
- DAC Kersentrekkers, dat moet een tof clubje geweest zijn!
- Dien lompe boer die daar aan delhaize grote bek had tegen mij , door mij vettig portret te noemen mag dat nog eens proberen weet ik het niet goed aflo
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- jeh joa!
- Great blog right here! Also your site a lot up very fast! What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink to your host? I desire my
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
