Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- Ik heb thuis enkele plastic zakken waarin ik plastic zakken verzamel. Gemakshalve zitten al deze zakken in een plastic draagtas.
- Franky Verticuteren
- Kan zich dat nog iemand herhinderen?
- 't Is aan't loskomen!
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Waar blijft toch dat fokking SNOT vandaan komen?!
- Waarom bidden voetballers voor een match?
- Een echte vent is geen agent
- Bom bolom lobom mombom lommom mom
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- Ik had nog wat kaas op tafel willen zetten maar hij is op
- Hallo Het is opwindend voor mij, onderwerpen in de groep en breng mijn ideeën voor het goed functioneren van de groep.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
