Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- Niets is echt kwijt totdat mama het niet meer kan vinden
- Blijf weg bij negatieve mensen, zij hebben een probleem voor elke oplossing
- hoewel tieten beter smaken dan frieten, zijn frieten toch niet mis
- ach...een kromme hals en elke leek vindt dit geweldig. Mijn kleindochter doet dit mooier op haar tekefoon
- gries doef gries doef
- Revise right before leo? And kiki obviously! Awesome flower garden! Like blueberry syrup. Lily rushed over
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Henk is unne mottige vent, Henk is unne oarige vent
- Het trilt en het zingt, Rex Dildo
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- Liefde maakt blind, maar mij hebben ze nooit een witte stok gegeven...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
