Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Of huurs dig neet tegooi ?
- Dè's hie zoe gek!?
- de dakrand bevindy zich op een hoogte van 4 meter
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- De parachutist kwam uit de lucht gevallen
- Poepluiers in de populieren
- Digitale persconferentie over vaccins loopt een Beke mis door technische blunders
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- met de deur in de boter vallen
- Oorsmeer lijkt het meest op: 1. pindakaas - 2. mosterd
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
