Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Ik mis het ontbramen, het ééntegelkamperen en de diepgaande, constructieve gesprekken met Ivo A.
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- Heej Marlies jouw voeten zijn altijd vies! Heej ja heej ja hooow!
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Wa gade gij doen doen koen
- was het gvd maar niet zo ingewikkeld om 't hem gewoon eens te zeggen pfffff
- U breedbeeldt zich maar wat in!
- alle gekheid in het gekkenhuis
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- TS Mason Laake Project
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
