Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- je moet een gegeven paard nooit weggeven
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- Voor de tweede keer in twee dagen zeiknat geregend. Helemaal super.
- Heej André je moeder doet weer niet mee! Heej ja heej ja hooow!
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- Vertrouw niet op de mooie woorden, velen hebben suiker in de mond en vergif in het hart
- De KVBVB kan zoveel openheid echter niet waarderen
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- Als ik de vrijgezel vergezel, verzegel jij de verzen
- god zij drank
- een vreemde eend in de bijt
- Als je Jeroen van der Boom hoort zingen krijg je toch gewoon keelpijn in zijn plaats? Wat 'n gekweel
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
