Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- Momenteel moet ik niet kakken.
- doe je dat dikwijls?
- ben net terug van de putte in lommel
- De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
- Grijp je kans om de nieuwe iPhone 14 mee naar huis te neemt!
- Hier ik zijn!
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- iemand de limieten lezen
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Pasta als ik vanavond spaghetti maak?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

