Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- G474 SU77
- als je dan stronken bent
- De reden voor mijn ontslag of wat moest ge weten??? Ik wil niet werken voor een waardeloze lutser die ik eenvoudigweg HAAT
- TWEE TEGEN EEN. EN DAN NOG TWEE IDIOTEN TEGEN ÉÉN NIET-IDIOOT.
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- Silla moet enkel nog leren aarsticuleren
- And if the double decker bus...
- wie weet worden we er wereldberoemd mee!
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- Het Schrödinger probleem
- wacht maar tot ik groot ben
- dat speelt geen drol.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
14
MC5 - Kick Out The Jams 9
16
CLANNAD - Harry‘s Game 25
17
ABC - All Of My Heart 13
19
23
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10
30
31
SCHMUTZ - Love Games 7


Rechts

