Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- De ziekte van beperkingson
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- spreken is zilver en zwijgen is fout
- De foto die je bij je brief hebt gestopt waarop je met een rond je schouders geknoopte trui poseert bij een fruitschaal, doet helemaal niets in die richting vermoeden.
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- We zijn er voor JOU!
- in onze kerstpakketten van 2004 zaten 4 kotszakjes
- ik ɓen hem ook niet tegen gekomen
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- Kæske savvedir?
- al klinkt de kwoot nog zo raar,als het rijmt is het waar
- de cafebaas is het goed zat
- Heej mijn vriend je hebt een sticker verdiend! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

