Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Nogmaal het bewijs dat met gewoon te gaan werken je niet kunt rijd worden.
- grotesko is een boer olé olé
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- Diene kop :-D
- zou het niet gemakkelijker zijn als alles gewoon op batterijen werkte?
- computers worden steeds sneller, waarom maken ze niet meteen een snelle computer
- Heej dag Henk de beste sportclub is Genk! Heej ja heej ja hooow!
- Dàt zullen we nog wel eens zien!
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- Hoe komt het dat die hashtags zich bij mij niet omzetten in een link? - Omdat je het hekje ACHTER het woord zet, Kenny!!
- Club Brugge doet me geeuwen. Zo fel dat mijn kaken ervan pijn doen
- De parachutist kwam uit de lucht gevallen
- een uiltje opknappen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

