Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- I have soiled myself. How embarrassing.
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- random tekstje
- Hans Verplancke, de slungelachtige nummer 20 van de club heeft nu niet direct een atletisch uiterlijk
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- met bier en zang leeft men lang
- Heb je zelf uiers, dan hoef je nooit aan de luiers
- Kultu clandicka soelal inti hadoli, hangad baskeli ! :-)
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- Nee Walter, meer scheten laten dan gemiddeld is géén teken van hoge intelligentie
- Nihil Valuta Absentsis : afwezigheid heeft geen waarde.
- Tom Boudeweel over Europese tik voor AA Gent: "Geen rekening mee gehouden - Tom Buildepond over European slap for AA Gent: no calculation with geheld
- Morr'gend!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

