Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- we moeten maar eens polsstokhoogte nemen
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- welkom op de websaait van het ministerie der slecht geveegde konten!
- onkruid duurt het langst
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Hóe kúnt ge zó íets verkopen én zéker niet OP reis gaan
- Ik ben vandaag zonder bh gaan werken! Maar ja, ik ben dan ook een man
- Toen, 's nachts, besefte ik plots dat ik wakker was
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Ik heb ADHD Ik ben dus heel snel afgeleid omdat mijn hoofd/HOOFD Schouders knie en teen, Knie en teen
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen .
- AfvÉllen zonder te sporten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

