Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Tijdens de coronaperiode hebben we zo vaak zonder volk in het stadion moet spelen. Om dit dan nu te zien, dat is bijzonder triest
- dream ass if you'll live for ever. live ass if you'll die today
- Wie met mensen om gaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is...
- het zijn de witte dagen voor kerst
- Kan het nog saaier????
- Dat ik een klompvoet heb is nooit de doorslaggevende aanleiding geweest om landbouwer te worden
- Neem geen pollen aan als bezette
- maar ja, kan je iemand waarvan het geslacht of de sexuele voorkeur niet geheel duidelijk is wel vertrouwen?
- Wat ne kak om een pakket naar de vs terug te sturen onder garantie...
- wie nog in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- voor een prikkie trek ik aan je pikkie
- sator opera tenet arepo rotas
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

