Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- ------------------- ff afbakenen voor mooier overzicht he ;) -------------------
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- Drie moanden sit ik nu op boddiebulding, in Purremerend?
- Vroeger, werd gedronken en gesnoven in de straat... had de slagersjongen nog coke paraat. De metselaar kon zingend op de wijven slaan, de melkboer legde fluitend een lijn, om hard te gaan
- Fuck... Ik moet kakken en ik heb daar eigenlijk geen tijd voor
- die plasje af met vers schurft? er idiots tussen hier
- Henk is unne mottige vent, Henk is unne oarige vent
- sugar in the daddy but the daddy won't do
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Stront aan de knikker is normaal bij een ...
- De zeisende zot. De zeis en de zot.
- The blue striped pants have a nice tractor on the shit.
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

