Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Waarschijnlijk weer zo'n takkewijf! Heb dat ooit eens meegemaakt in Planckendael. Ze hebben die toen 2 weken geschorst.
- 'Een ander issue is dat er niemand aandacht schenkt wanneer ik aan het woord ben... HALLO!? IK HEB HET TEGEN JULLIE!!'
- Ergens op bezoek gaan en dan plots beseffen dat er ook in dàt huis ergens vuil ondergoed ligt... Brrr!!
- Groetjes, JP
- Hoe komt het dat je nooit olifanten ziet die zich verstoppen in bomen? Omdat ze er héél goed in zijn
- Het is perfect mogelijk om een rijk leven te leiden zónder veel te werken.
- Yeah I really do stink
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- ik weet van tevoren al dat dat er nooit in gaat passen
- You're probably right, seen from your shite, that I have been yucky. But I've been meaning to cack all week (song by Deuce)
- mijn tenen worden vandaag 52 jaar
- Hij heeft een Australisch kapsel; het Sydney
- Gaef mich nog maar ein pilske
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

