Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- over jezelf vertel je beter niets, dat doen de anderen wel als je weg bent.
- Mijn tanden zijn geel, mijn teennagels bruin.
- BOO LAH FRICKLE FRECKLE!!!
- Heeft er iemand toevallig nog iemand een zeef die ik ff mag lenen?
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- Hoog tijd om weer even wat te gaan emanticiperen
- Franciscus van Assisen
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- Hij was de drummer van Joe Strummer
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- innivalot kér mellé Igen egy diétás kólát
- De zelfkant van de samenleving heeft weer een toetsenbord gekregen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

