Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- Ik HAAT nachtschijten
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- 'we gaan kijken of zijn hersenen schade hebben opgeleverd'
- Hier gaat het rechts met war verder weer een mooie vierkantshoeve.
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- Een spoorloze onderbroek is ofwel splinternieuw en nog niet gedragen, ofwel onvindbaar
- IK WORDT GEK VAN DT-FOUTEN!
- Dan hedde gí e slèècht program!
- Too weird to live, and too rare to die.
- Wa bedrijf!!!
- Je moet je ook insmeren met fàctor!
- Heej Marlies jouw voeten zijn altijd vies! Heej ja heej ja hooow!
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

