Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- als je quitte speelt heb je niets gewonnen
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Klotevalling nondedzju! Inmiddels al de derde toiletrol die vol gesnoten is. Verkouden mensen zijn kennelijk rare snuiters.
- een de One en KEER to buidelzak always two
- For sale: Orgasmatron 3000! As good as new!
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Nostalgia isn´t what it used to be
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- semper fidelis ---> proud to be a buffalo
- op het eind van je geld nog een stuk maand over hebben
- word wakker klein roze gezichtje, hoe heb je geslapen mijn wichtje?
- hallo, ik hoop dat het goed met je gaat, sta me toe mezelf voor te stellen. Ik ben Monique, vrijgezel zonder kinderen, op zoek naar nieuwe kinderen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

