Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- ik doe dat met hart en nieren
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Ons Lizette is goed in bed.
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- Ik heb da ook ooit gehad. 't Deed geen pijn maar was wel genant om zo tussen de mensen te komen! En ik was nog wel in eurodisney toen!
- een gegeven paard mag men niet op zijn zak slaan
- seffes pér ich dich op diene soets
- Vermoedens zijn bevestigd: Ivo blijkt de herenliefde te beoefenen.
- 'n kind ondej de eejfenaaj wojdt latej faak 'n bejdelaaj
- een mop wordt ECHT NIET beter als ze in 't Antwaarps verteld wordt
- Wat vindt Limburg van staatsiegeld op blique en plastique?
- Ik doe bestwel veel aan sport , zoals drummen, kaarten en postzegels
- Ben je kwaad? Are you Quaid?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

