Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- shitty breadstick
- laf onbetrouwbaar en stoem
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- De stroper koos het hazenpad.
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Waar je van droomt kun je niet van wakker liggen
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- haddowmoeldicht
- These grapes are raisin' like hell
- kendegij geraaar kendegij geraar kendegij geraaaaaar!? (que sera)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

