Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- sheikh rattle and roll
- Onno Braaknagel, ontwikkelaar van wikkels en wokkels, verhuist volgende week naar Heusden-Aan-Zee. De verhuis zal live gevlogd worden bij voldoende geïnteresseerden, dus hoogstwaarschijnlijk niét.
- je moeder riep nog: ´Trek terug, TREK TERUG!´ maar het was te laat
- Kan ik me stomp voorwerp ergens in u kwijt???? (®Deef)
- dokter, dokter! er zit een komkommer in m´n reet... 5 min later nog geen dokter...
- In het crematorium val je van de ene verassing in de andere.
- Peritant
- Never opened Marcel this waaaay (metallica)
- Terug de teleurstelling, vernederin en slaag gehandgehaafd
- Hans Verplancke, de slungelachtige nummer 20 van de club heeft nu niet direct een atletisch uiterlijk
- Zagers, klagers en mensen die vanop afstand denken te weten hoe het er aan toe gaat en gewoon hun vooroordeel volgen zullen er altijd zijn
- Verdeel en lieveheersbeest
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
