Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- de druppel die de emmer deed overlopen viel op de gloeiende plaat
- How do you do and how do you do your wife?
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Een hut waar gelachen wordt is beter dan een kasteel waar men huilt
- De VAR zal het allemaal nog eens moeten bekijken. Ondertussen ontstaat er ruzie.
- Joris ich dink zelfs det ter ter ein kepot hait gesjiekt want hai steit met een rooi fluo bakkes van ziene zak te make biej tanja
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- ni har vunnit 5 bortamatcher dock
- Er stond een enorme kudde jonge paarden aan de waterkant, ze waren met veulen!
- Lijmanden aan een bezemsteel van een Dollar Store - dit is GENIUS!
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Wie de grootste heeft krijgt die meid. Lijkt me een eerlijke zaak! Ook voor die meid.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
