Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Maas was geflipt men met neefke en bert LOL :p :p
- My/Way
- EEII JONG! BO HEDDE GI GEZÈTE JOENGEUH!?
- you shall not bass!
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- Deze cassettes zijn speciaal ontwikkeld om er belachelijke muziek op op te nemen. Metallica enzo.
- Schandalig welke idioot heeft hier zijn frigo's en vaatwassers gedumpt in de bus in kreyel
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- ik ga og even tv kijken hier de opkuis doen vzn bezoek dlazpwrl
- Eend kijken of ik mn bed nog kan vinden en hopen op een lekkere droom haha trustee xxxx
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- We zoeken nog iemand die deze site wil komen 'inlachen'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
