Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- met bier en zang leeft men lang
- Sie Sahen
- Mooie zak salade, en iemand nam ei mannen, en in enen nam iemand na meineed Alaska, zei oom
- De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
- Als de wind fout staat, ruik ik de vaginale geuren van de buurvrouw
- ze zeggen dat honger de beste saus is, geef mij toch maar samurai.
- Ik heb niks met drank, mijn hond is een teef, ik verspreid een stank en mijn mond staat scheef.
- We hebben onze 16000 ste datum. Hartelijk welkom Dirk Brand.
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- schuimtrompet
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- de site voor zwamkutten en mestmuilen
- vechten tegen de bierkraan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
