Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- Mag echt wel eens zwaar geblesseerd raken voor zijn matennaaiend gedrag al een gans seizoen lang
- Eerder eretekens voor Eerdekens!
- Owja sorry ik was even vergeten dat jij àlles weet
- Hier ik zijn!
- VAR : volgens Anderlecht regels
- Iedere gek is op een andere manier gek
- Tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten tetten
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Doesn't = duizend
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- Deze website verstrekt interessante informatie, maar ook flauwe zever. Het ligt niet aan ons als je het verschil niet ziet.
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
