Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Wàt!? Je bent te oud voor deze site? Hoe oud ben je dan? 41????
- Verdeel en lieveheersbeest
- nutteloos sport 100 m buikloop
- het beste paard laat wel eens iets vallen
- Gadver wat was die laatste smutty sunday smerig
- Ik kan hier heel kort en duidelijk over zijn: dergelijk totaal onaanvaardbaar gedrag tolereer ik niét
- alle gekheid in het gekkenhuis
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- Ellert is een naam die me spontaan inviel, de zanger van de supergroep Spargo heet ook zo.
- niets kan 's freuen
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
