Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Hij mag niet meer missen, maar doet dat toch. Ai ai ai, Antwerp toch.
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- Als Josiane Van Der Zugt een mopje vertelt, hoe slecht ook, kan je maar best lachen. Ze heeft een onnavolgbare 'rechtse' en is niet bang deze te gebruiken
- She eats diet food alright, just a fucking hell of a load of it
- Sydney kende enkele zware overstromingen afgelopen jaar, maar verder zijn haar voorspellingen toch niet helemaal zijn uitgekomen
- Als nen ollander u niet gekloot heeft, is hij het vergeten
- Er guckte, als hätte er in Köln Donner gehört
- 'cos I ain't no Hollerbach girl
- Waw ik heb dexlesie en haal u fouten eruit, oei .lol
- MC Turbo B Snap!t er weer niks van
- In grote lijnen was de levensloop van die twee cokeverslaafden quasi gelijk
- waar rook is is rook
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
